Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Wędkarz staje w progu mieszkania i woła do żony:
- Spójrz, złowiłem trzy wielkie ryby!
- Wiem, wiem - odpowiada żona. - Przed chwilą sąsiadka mówiła mi, że widziała ciebie wychodzącego ze sklepu rybnego.
- To prawda, kochanie! Sprzedałem tam pozostałe ryby, bo nie mogłem wszystkich dodźwigać do domu!

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Odświeżony terminarz koła Wschowa 1

Wiele dyskusji wywołało ustalenie kalendarza imprez koła Wschowa 1. W pierwszej wersji zdaniem wędkarzy ze Wschowy zabrakło zawodów karpiowych, na które czekało wielu amatorów karpiowania. Władze koła postanowiły wyjść na przeciw oczekiwaniom tej grupy wędkarzy i uzupełnić kalendarz właśnie o zawody karpiowe, które odbędą się w Sączkowie. Jak poinformowali przedstawiciele koła Wschowa 1 łowisko jest już zarezerwowane. Imprezę zaplanowano na 22 kwietnia.



KALENDARZ ZAWODÓW KOŁA NR1 WSCHOWA NA 2012r.

Luty:-Podlodowe Mistrzostwa Koła-Mały Lgiń
22 kwietnia-gruntowe zawody karpiowe-Bucz Sączkowo
29 kwietnia-Spławikowe Mistrzostwa Koła Seniorów, Juniorów-Łęgoń *
6 maja- Spinningowe Mistrzostwa Koła-Odra
27 maja-gruntowe zawody karpiowe-Odra lub inny zbiornik
3 czerwiec-Spławikowe Zawody Młodzieży z okazji Dnia Dziecka-Łęgoń
10 czerwiec-Puchar Przewodniczącego Rady Miejskiej-Łęgoń
1 lipiec-Puchar Burmistrza-Łęgoń *
5 sierpień-Puchar Starosty-Łęgoń
12 sierpień- Puchar Sołtysa Wsi Łęgoń-Łęgoń
2 wrzesień-Zawody Kapitanatu Sportowego-Miastko
16 wrzesień-Puchar Komendanta Straży Społecznej -Miastko *
7 październik-Zawody o Mistrza Jesieni-Miastko *
14 październik-Spinningowe zawody jesienne-Odra
21 październik-Spławikowe zawody dla aktywu koła-Miastko
4 listopada-Ostatnie zawody cyklu grand-prix 2012-Miastko *
11 listopad-Zawody towarzyskie pożegnanie sezonu-Miastko

UWAGA:Terminy i miejsce zawodów mogą ulec zmianie. Z poważaniem ZARZĄD KOŁA NR1 we Wschowie


*ZAWODY WLICZANE DO CYKLU GRAND PRIX

Od tego roku obowiązuje następująca punktacja zawodów z cyklu grand-prix

SENIORZY: 15 miejsc punktowanych od 1 do 15 miejsca z tym że pierwsze trzy miejsca nagradzane są dodatkowym bonusem tj. 1miejsce 15+3pkt, 2miejsce 14+2pkt, 3miejsce 13+1pkt dalej do 15miejsca co jeden. Tak samo Juniorzy 5+3,4+2, 3+1,2 i 1pkt,Kobiety bez zmian 3,2,1pkt

 

Komentarze 

 
#1 2012-03-08 09:51
Koledzy , WYGRALIŚMY !!!
Prezesiu zgodził się na zawody karpiowe,
było warto się "upierać" przy zorganizowaniu tej imprezy
Cytować
 
 
#2 2012-03-08 09:53
Karpik , mamy zawody karpiowe, zgodził się , a już myślałem że pojedziemy z nim
........?
następnych wyborów był nie przetrwał !
Cytować
 
 
#3 2012-03-08 09:55
Brawo, Brawo, Brawo, Koledzy
wygraliście najważniejsze zawody w swoim Kole, karpiarze jestem z Wami
Cytować
 
 
#4 2012-03-08 10:17
Czytam ten poprawiony terminarz i bardzo się cieszę że nareszcie zarząd Koła we Wschowie zrozumiał swój błąd.
Budowanie terminarza w 80% z zawodów spławikowych to BŁĄD. Całe wędkarstwo w Europie idzie w kierunku "wyższego wędkarstwa" a takim jest KARPIARSTWO.
Jak tego Prezesie nie zrozumiesz to będziesz swoich uczni uwsteczniał ?
Cytować
 
 
#5 2012-03-08 10:20
Witaj Leszczyk, liczyliśmy na Ciebie że dopniesz swego. Popieram karpiarzy
Cytować
 
 
#6 2012-03-08 10:25
Witajcie Koledzy ze Wschowy,
słyszałem że zrobią Wam te obiecane zawody karpiowe, gratuluję .
Ale w przyszłym sezonie zastanówcie się nad wyborem mądrzejszego zarządu, który postawi na nowoczesne wędkarstwo NO KILL
Cytować
 
 
#7 2012-03-08 10:30
Witam Kolegów,
popieram Wasze starania w zorganizowaniu cypriniady. Jak poczujecie dużego karpia na kiju to szybko zrezygnujecie z zawodów płociowo-oklejkowych.
Nareszcie oczekiwana decyzja Prezesa
Cytować
 
 
#8 2012-03-08 13:57
Gratuluję panu Prezesowi za podjęcie tak mądrej decyzji. Czytałem poprzednie wzburzenie Kolegów na temat terminarza.
Cieszcie się Koledzy ż macie tak profesjonalny zarząd. U mnie w Kole o karpiowaniu nie ma mowy , prezes tylko umie łowić na spławik ha....ha....
Cytować
 
 
#9 2012-03-08 14:01
Już wiem i cieszę się że przemówiliście mu do rozumu i zrobi zawody karpiowe.
Będziemy wszyscy , przyjedziemy całą paczką , 10 osób, czekaliśmy na nie cały czas. Pozdraiam Was karpiarze.
Cytować
 
 
#10 2012-03-08 14:07
Dowiedziałem się że zarząd ugioł się i zrobi nam zawody karpiowe na prawdziwym łowisku karpiowym. Bardzo się cieszę bo po raz pierwszy we Wschowie odbędą się prawdziwe wędkarskie zawody.
Cytować
 
 
#11 2012-03-08 14:44
Witajcie
byłem bardzo chory na wiadomość o wycofaniu naszych zawodów gruntowych.
Teraz mam uśmiech na twarzy , oczywiście że na takie zawody przyjadę bo to wędkowanie i uciagi z rybą a nie z ukleją . Wreszcie ktoś w tym Kole pomyślał o prawdziwych zawodach.
Cytować
 
 
#12 2012-03-08 14:51
Nie wiem kto tym Kołem nareszcie ruszył i udeżył w stół , bo zawody dotychczasowe to uśmiercanie płociowej i uklejowej drobnici na rynnie w Łęgoniu.
Tam powinno się zakazać wędkowania to akwen anty łowisko !!!!
Natomiast proponowane zawody na Sączkowie i rzece Odrze to prawdziwe wędkarskie safari dla PRAWDZIWYCH wędkarzy.
Cytować
 
 
#13 2012-03-08 15:03
Panie Prezesie , nareszcie ( lepiej póżno niż wcale) podjął Pan najlepszą decyzję swojej kadencji. Gruntowe zawody na karpie.
Jak Pan chyba wie, karpiarze to elita
wędkarska !
Cytować
 
 
#14 2012-03-08 15:08
Już dostałem ten radosny telef. dzięki Leszczyk. Oczywiście jedzie całe Strącze , wymarzone zawody dla mnie.
Myślę że staną się tradycją w naszym Kole.
Cytować
 
 
#15 2012-03-08 15:15
Jest jeszcze parę Kolegów w naszym Kole którzy o wędkarstwie myślą w innych kategoriach. To młodzi wędkarze (może nie wiekiem) którzy chcą rozwinąć i nauczyć nas najlepszego wędkarstwa - karpiowania.
Byście widzieli czym oni dysponują i w jaki sposób podchodzą do ryby i łowiska,
to bardzo etyczni wedkarze. My spławikowcy możemy im buty czyścić.
Cytować
 
 
#16 2012-03-09 09:48
Do Józka,
zgadzam się z Twoją oceną, karpiarstwo to motor współczesnego wędkarstwa ,tylko
oni mają co roku około 200 nowinek sprzętowych, tylko oni wiążą około 25 nowych węzłów na hakach, tylko oni stosują NO KILL
Cytować
 
 
#17 2012-03-09 09:53
Koledzy nie mogło spotkać mnie większe szczęście jak przeczytałem że nasze koło zorganizuje na prawdziwym łowisku karpiowym zawody. Nareszcie ktoś pomyślał o nas, wędkarzach którzy traktują wędkarstwo inaczej niż nas prezes. Zawody spławikowe to łowienie sieczki i pijaństwo !
Cytować
 
 
#18 2012-03-09 09:57
Andrzeju, jakby tylko nas Prezesiu nie zgodził się na te zawody, to już może dzisiaj myśleć o nowym etacie. Nas nie obchodzi że zarząd nie umie oprócz spławika innego wędkowania.
Cytować
 
 
#19 2012-03-09 10:02
Koledzy spokojnie, przecież zgodzili się Wam na te oczekiwane przez Was zawody karpiarski. Reszta należy do Was.
Sam lubię łowić z gruntu a karp jest najwyższej klasy przciwnikiem.
22 kwietna życzę wszystkim połamania kija, przyjadę na nie poraz pierwszy z największą ochotą.
Cytować
 
 
#20 2012-03-09 10:09
Nigdy jeszcze nie byłem na zawodach wędkarskich, wszyscy mi mówili że na Łęgoniu zwyciężają cięgle ci sami. Od bata i łapania sieczki. A póżniej to tylko pijaństwo.
Zastanawiam się czy zdecydować się na zawody karpiowe. Koledzy mówią mi że karpiarze to inni wędkarze, że to sami Panowie od elitanego wędkowania.
Proszę niech ktoś napisze czy mam się zdecydować na te zawody ?
Aby nie było tak jak ze spławikowcami, to nie są prawdziwi miłośnicy przyrody.
Piszecie że nasze koło ma słabego prezesa, ale dlaczego ?
Cytować
 
 
#21 2012-03-09 10:19
Gratuluję Wschowie że ma takiego mądrego Prezesa i organizuje Wam Koledzy tyle zawodów. Moja uwaga, więcej gruntowych lub tzw. mixa a mniej spławika.
Pozdrawiam Karpiarzy, chyba przeniosę się do Waszego Koła bo b. lubię karpiować. W moim kole organizuje sie tylko 6 zawodów w roku ; 2x cypriniada, 2x spining, 2x spławik
U Was jest o wiele lepiej, słuszałem że macie dużo zawodów na łowiskach karpiowych. A to lubię najlepiej.
Pozdrawiam Was karpiarze
Cytować
 
 
#22 2012-03-09 10:25
Proszę podać z kim można się skontaktować w sprawie dołączenia do w/wym zawodów karpiowych ?
Prosze podać wysokość kosztów i ilu dniowe są te zawody ?
Mamy 4 os. grupę i chętnie byśmy skorzystali z Waszej gościności, jednak koszty nie mogą przekraczać 500zł od osoby. Na te najdroższe nie jeżdzimy, wolimy pojechać ze dwa razy na tańsze do 500zł. Mateusz
Cytować
 
 
#23 2012-03-09 10:34
Ale checa, jakie zainteresowanie waszymi zawodami, chłopak kazał mi sie zapytać czy to są zawody otwarte. Nie wiem o co chodzi ?
Chcielibyśmy z Poznania przyjechać na nie całą paczką na weekend. Czy można ?
Jest nas dwa auta po 4 osoby w aucie.
Ale łowić będą tylko chłopaki, czyli 4 osoby. Czy macie hotel do wynajęcia ?
Cytować
 
 
#24 2012-03-09 13:59
Coś Wam Koledzy ze Wschowy podpowiem,
kontynujcie rozpowszechnianie rywalizację w karpiowaniu . To wędkowanie z najlepszymi, z najlepszym sprzętem, w najlepszej technologi wędkarskiej i na najwyższej kulturze i relacji człowiek-przyroda. Jeśli pójdziecie tą drogą to nauczycie młodzież najlepszego wędkowania i siebie najwyższej kultury do ryby. A przecież o to chodzi.
Nie patrzcie na skostniały zarząd w Waszym Kole, myślcie o przyszłoći i rozwoju tego pięknego sportu. A to tylko uda Wam się z ludżmi o najwyższej etyce czyli karpiarzami !!
Cytować
 
 
#25 2012-03-09 21:57
Przyznam rację temu koledze który pisze że spławikowcy to mierni wędkarze. Też wędkowałem w obecności karpiarza, to inna kategoria wędkarstwa, byłem zauroczony jego podejściem do łowiska i ryby. Oni przyjeżdżają nad wodę "oddychać przyrodą" a my zaczynamy od papierosa i piwa. Oni po sobie zostawiają idealną czystość , po nas musi przyjechać śmieciarka.
Uczmy się od takich wędkarzy, a oni przygarną nas do swojego klubu.
Pozdrawiam karpiarzy.
Cytować
 
 
#26 2012-03-09 21:59
Święta racja, czekam i popieram zawody gruntowe
Cytować
 
 
#27 2012-03-09 22:06
Czytam i sam też pytam , czy macie zawody karpiowe na Sączkowie jako otwarte ?
Jestem też chętny wziąść udział w tej imprezie. Jeden z kolegów pyta ile dni one trwają i jakie są koszty ?
Proszę to oficjalnie ogłosić bo chętnych u nas w Legnicy jest dużo. Jak to rozpropagujecie to z 50 osób przyjedzie na pewno.
Cytować
 
 
#28 2012-03-09 22:13
A ten znowu robi zawody na okleje na kanale ? Kiedy mu wreszcie zabronicie ?
Zrób że kolego kiedyś prawdziwe wędkowanie na prawdziwej wodzie - Odrze
i wtedy pokaż co umiesz ? złap ta porządnego klenia lub jazia ?
Cytować
 
 
#29 2012-03-09 22:44
Jestem członkiem zarządu i muszę niektórym przyznać rację a niektórym wyjaśnić. Odpowiedzialnym za zawody wędkarkie nie jesy odpowiedzialny tyko prezes ale cały zarząd dlatego jako koło dominowały zawody spławikowe i spinningowe gdzie kiedyś były tylko tylko spławikowe i tylko 2 razy w roku ale to stary system. Teraz gdy wiele wędkarzy uprawia różne metody połowu to jak najbardziej jestem zatym aby zawodów było jak najwięcej w końcu nie wszyscy muszą jeździć na wszystkie zawody. Każdy wybiera to co lubi i kiedy ma czas.Odnośnie Łęgonia dużo jest tam zawodów ale te zawody są na żywej rybie no kill i ryba wraca do wody dlatego nie rozumiem kolegi wędkarza że poruszył ten temat czy karp czy mała ryba się czymś różnią skoro wraca do wody. Odnośnie pijaństwa na zawodach kiedyś to może było ale od czasu kiedy jestem w zarządzie parę lat nie było przypadku aby ktoś był w stanie kompromitującym żeby to było widać robić tak zwaną siarę . Po zawodach to już kwestia uczestników zawodów co robią ze swoim życiem ale od czasu kiedy tak się działo że sędziowie byli pijani nakręciłem film z zawodów i to się zmieniło.Tak się przyjęło że uczestnicy zawodów dostają napoje w postaci piwa czy oranżady a co z tym zrobią czy wypiją to już kwestia zawodnika. Pytaliście czy zawody są otwarte te karpiowe, te pytanie trzeba skierować organizatora, bo z rególy zawody koła jeżeli są wpisane w kalendarz koła to są tylko dla członkó danego koła dlatego te pytanie jest otwarte no chyba że osoby zaproszone.
Cytować
 
 
#30 2012-03-10 16:11
Witam,na początek chciałbym tu wszystkim zaznaczy,co prezes miał namyśli robiąc zawody gruntowe 22.04.2012.Czas łowienia ma trwać TYLKO 4-5 GODZIN!!!!!!!!!!!.
Czy takie zawody można NAZWAĆ zawodami KARPIOWYMI,proszę was panowie opanujcie emocje bo ja tego nie nazwał bym KARPIOWYMI.Pozdrawiam was panowie i koledzy
Cytować
 
 
#31 2012-03-10 19:42
Czytam te wpisy na temat zawodów którymi się koledzy fascynóją że niby KARPIOWE,a tu zwykłe paro godzinne zawody gróntowe.
A tu już z całej Polski chcą się zjechać bo okrzyknięto je KARPIOWYMI.A raczej nic spólnego z nimi nie mają,no chyba że kilka na kukurydze z puszki wyleci do siaty, bo raczej 80% tam startyjących maty niema albo nawed nie wiedzą do czego ona służy!.Dlatego proszą o napisanie regulaminu,bo generalnie to nic innego jak nie doinformowanie ludzi.
Ale zawody są,są!!!!.GRUNTOWE,GRUNTOWE!!!
Cytować
 
 
#32 2012-03-10 22:54
Kol. Marku z zarządu, nie określił kol jasno czy moglibyśmy uczestniczyć w tych zawodach ?
Prosze jeszcze raz kolegę o podanie ilu dniowe są te zawody ( nam by pasował od piątku do niedzieli ?) i jakie sa koszty ?
Jeżeli powyżej 500zł od osoby to nie możemy więcej wyłożyć ?
Nasz limit finansowy jest tylko do kwoty
500zł /osoba. za całość impfrezy.
Cytować
 
 
#33 2012-03-10 23:13
Dziękuję wszystkim kolegom za zabranie głosu i koledze z zarządu za ustosunkowanie się do tak bulwersującej sprawy - zawodów gruntowych.
To b. dobrze że zarząd wyszedł na przeciw potrzebom naszych wędkarzy i zdecydował sie dopuścić nowy rodzaj zawodów w naszym Kole. Jak sami widzicie , zapotrzebowanie na karpiowanie i w naszym Kole i w Polsce rozwija się w tempie kosmicznym. Ale to dobrze , bo jak ktoś już zauważył , karpiarstwo to na dzień dzisiejszy motor całego wedkarstwa.
Cytować
 
 
#34 2012-03-11 11:32
Panowie i Panie przecież wy nie jesteście poinformowani zbyt dobrze kolega z zarządu napisał jakiś bełkot który ciężko zrozumieć. ZAWODY GRUNTOWE NA SĄCZKOWIE SĄ ZAWODAMI NASZEGO KOŁA CZYLI TYLKO DLA CZŁONKÓW .A to nie zarząd organizuje tylko Pan Krzywicki który walczył o 4 takie imprezy ale ZARZĄD nie wyraził zgody zostały tylko 2 imprezy mało tego to ZARZĄD powiedział że nie dołoży ani grosza do tej imprezy>>>>
Cytować
 
 
#35 2012-03-11 17:54
Proszę o podanie czy macie koledzy wolne 2 miejsca na dwóch wędkarzy.
Jesteśmy po Waszym terminem zawodów na Gocławicach Adder Carp i chcieliśmy treningowo podpiąć się do Was.
Chcielibyśmy przetestować nowości Addera na różnych wodach karpiowych w kraju.
Za zaproszenie możemy zafudować od Addera nowości bosterowe i 10kg op. kulek proteinowych.
Oczywiście pokrywamy swoje koszty pobytu, diety i organizacyjne.
Czy w kwietniu organizujecie na innych (różnych) wodach zawody karpiowe ?
Proszę o wystawienie regulaminu zawodów i oferty z podaniem nr konta (internet)
Pozdrawiam Olek
Cytować
 
 
#36 2012-03-11 18:30
Do Amura,
Kol. łowisko w Saczkowie, to komercyjne łowisko typowo karpiowe, około 80% występującej ryby to cyprinus. Więc jeśli mówimy o zawodach gruntowych na tym obiekcie to chyba jednak "karpiowanie"
Ale masz rację w jednym ,prawdziwe "zawody karpiowe" to co najmniej 2-5 dniówki (zasiadki).
Zawody na takiej wodzie i na ten rodzaj ryby (czyli karp), tak jak piszesz 4-5h
to rzeczywiście ( jak sam dobrze wiesz)nieporozumienie . Tyle to może trwać spining lub spławik ale nie KARPIOWANIE.
Sam zanęt to 4-5h minimum i dopiero do wody leci proteina ! Ale to pierwszy raz więc nauka i frycowe trzeba zapłacić , Za rok zrobimy dwudniówkę ha...ha...
Jeśli ktoś pisze że 80% wschowskich wędkarzy nie zna maty, przyponu łamanego na sztywniaku, liquid squida, kulki pop up czy Robin Reeda , to temu mają służyć ten zawody.
Niestety to świadczy o edukacji wędkarskiej w naszym Kole ?
Cytować
 
 
#37 2012-03-11 18:48
Kol. Marku
za kolegi, rzeczywiście kultuta picia na zawodach w naszym kole zmalała (zmalała tak w ogóle w kraju) , to dobrze. Ale ja pamiętam zawody na kanale gdzie sędzia wpadły do wody a zawodnika trzeba było wyławiać bo by się utopił.
Natomiast zbieranie sprzętu i "pomaganie chorym", pakowanie sprzętu zawodnikomi
to codzienność.
Natomiast dzisiaj wśród starszych po normalnym wędkowaniu ( zwłaszcza nocki)
niech Pan przejdzie się rano wzdłuż brzegu Lginia i Odry. Proszę wziąść dwa worki , w jeden nie wejdzie tyle puszek i butelek po alkoh. I to co tydzien tak samo.
Cytować
 
 
#38 2012-03-12 09:38
Do Marka,
chyba kolega za mało widzi na zawodach w naszym Kole Wschowa.
Na ostatnich zawodach w ubiegłym roku na kanale , dwóch wędkarzy pomyliło samochód tacy byli upojeni ?
Cytować
 
 
#39 2012-03-12 09:52
Witajcie Koledzy ,
dotarła do nas wiadomość ( Legnica) że organizujecie otwarte zawody na specjalnym łowisku karpiowym .
Prosimy o podanie czy macie wolne miejca dla dwóch drużyn ( 2 osobowe) , jakie są koszty i do kiedy należy wpłacać ?
Ilu dniowa jest zasiadka i czy posiłki są w cenie (wykupy dodatkowy) , czy regulamin zawodów dopuszcza haki zadziorowe , a dezynfekcja nakucia jest obowiązkowa ?
Pozdrawiam wszystkich miłośników karpia
Cytować
 
 
#40 2012-03-12 10:54
Do miro
Pan ma rację , ja też już raz wędkowałem na tym łowisku ( 4 lata temu), zawody gruntowe tam to klasyka karpiowa. A jeśli mamy mieć do dyspozycji tylko 4-5godz. to za mało na prawdziwe , klasyczne karpiowanie.
Choć jeszcze jedno; zawody od 6 rano pięcio godzinne to znaczy do 11 godz. ?
Panie Prezesie , dlaczego tak krótkie,a nie do godz 14 czyli 8 godz. ?
Nawracam do nadużywania alkoholu na i po zawodach, nie lepiej napić się po 14 godz. Od 11 będzie Was głowa bolała.
Pozdrawiam Karpiarzy ze Wschowy, jesteście dobrymi wędkarzami
Cytować
 
 
#41 2012-03-12 23:43
kol.miro masz racie że takie zawody do tego służą,ale w takim krótkim czasie i przy bardzo dużej prekfenci jaka ma być,podobno od 50-70 zawodników to raczej niema szans na takie pokazy.Dlatego powinno się zrobić szkółkę dla młodzieży na tym łowisku,grupa ok.15os.I wtakim gronie pokazać jak wiązać przypony,jak rolować mix,oraz innych trików z wędkarstwa karpiowego.Ale czy PREZES dałby jakiegoś grosza na taką szkułkę?,raczej nie.A komercyjną zrobić to już trudniejszy temat.
Cytować
 
 
#42 2012-03-13 10:04
do Jerzego
Jurku, czuję że znasz się na prawdziwym karpowaniu i co to jest np. D-Drig to temat dla Ciebie z podstawy rzemiosła.
Propozycja-szkółki dla młodzieży ( w naszym Kole myślę że dla 80% seniorów) to fantastyczna idea, służąca rozwojowi najwspanialszej formie wędkarstwa czyli wędkarstwo gruntowe-karpiowe.
Popieram z całą mocą taką propozycję edukacyjną, myślę że na pierwszej lekcji wielu by nie wiedziało o czym mówisz ?
Sprawa czy to by uzyskało poparcie zarządu - nie wiem, ale naprawdę powinno, bo edukacja w naszym Kole nie jest na wysokim poziomie. Myślę że dotyczy to również spinningu i trolingu ?
Niestety te 80% to jedynie spławikowcy.
Pochwalę się Tobie że 2 dni temu zrobiłem właśną proteinę, myślę że nie gorszą jak np. TB czy ST i jestem z tego dumny że jestem w klubie samowystarczających karpiarzy.
Pozdrawiam Ciebie i metoryczne wypowiedzi
Cytować
 
 
#43 2012-03-13 22:29
kol.miro
Niema chyba nic spanialszego jak złowienie karpia lub amura na swoją kuleczkę,pamiątkowe zdięcje i wypuszczenie jej z powrotem do wody.
Natym polega sens oraz finezia tej techniki łowienia oraz innych gatunków ryb.Czy te zawody promują tą ideologie traktowania ryb???.Sądze że NIE.
Dlatego od samego początku nie zgadzam się z opinią że są to karpiowe dlatego wole pisać gruntowe.Jeżeli mogą to gratuluje tobie oraz innym kolegom że zaczeli doceniać tą spaniałą technike połowu na włos.
Tak naprawde te zawody pokazały ilu jest we Wschowie oraz jej okolicach miłośników
tej dyscypliny wędkarstwa,mam nadzieje że zarząd wkońcu uświadomi sobie że to już koniec chowania głowy w piasek.Że karpiarze są ale nie unas.
Może wkońcu powstanie
"TEAM KARPIOWY WSCHOWA"
Koledzy co wy nato?,bo wgrupie SIŁA!!!!
Cytować
 
 
#44 2012-03-14 12:42
do Jerzego,
nie miałem już wchodzić w dyskusję z Tobą, bo już kolega wie, że opowiadam się za bardzo wyrafinowanym wędkarstwem jakim jest karpiowanie. Podobała mi się Twoja edukacyjna propozycja z młodzieżą ( mogę w tym Ci pomóc) i jestem za Twoim genialnym projektem
"Team Carp Biała Dama - Wschowa"
Masz gorącego zwolennika do utworzenia takiego Teamu. Zapraszam wszystkich chętnych i zainteresowanych karpiarstwem do poparcia i założenia takiej grupy-drużyny w Kole nr 1 Wschowa.
Mogę się zdeklarować że na najbliższym Walnym Zebraniu wystąpię o utworzenie i zrealizowanie Twojego projektu. Super!
Wierzę w mądrość zarządu , a za rok będzie nowy ( wybory) i liczę na poparcie. Koło w składzie 860 członków , jako największe Koło w okręgu bez Team Cyprinus to na dzisiejsze czasy DZIWACTWO, to prawdziwy obowiązek mieć taki zespół elitarnych wędkarzy.
Jest już nas dwóch + zapraszamy do siebie tylko tych najlepszych
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama