Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

- I co, biorą, panie Nowak? - pyta Franek.
- Biorą, biorą. Wczoraj teczkę mi zabrali, a dzisiaj już rower.

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Od przyszłego roku obowiązkowe rejestry połowu

Jak informuje Okręg PZW Poznań od przyszłego roku wędkarze łowiący w wodach okręgu, którzy będą chcieli zabrać złowione ryby zmuszeni będą obowiązkowo wypełniać Rejestr Amatorskiego Połowu Ryb. Wędkarze zrzeszeni w okręgu powinni zdać rejestr w macierzystym kole do 30 kwietnia następnego roku. Niestety nie ma informacji w jaki sposób mają to zrobić wędkarze z innych okręgów, cudzoziemcy i wędkarze korzystający z zezwoleń kilkudniowych. Uchwała na dzień dzisiejszy chyba nie przewiduje takiej sytuacji. Może to rodzić nieporozumienia szczególnie z wędkarzami spoza Okręgu PZW Poznań. Szczegółowe informacje dotyczące Rejestru w linku 
 

Komentarze 

 
#1 Łukasz 2018-11-18 19:08
cyt. "Może to rodzić nieporozumienia szczególnie z wędkarzami spoza Okręgu PZW Poznań."
Nie będzie nieporozumień, skoro nie będzie porozumień międzyokręgowych! Info 100% na dzisiaj
Cytować
 
 
#2 SPINN 2018-11-18 21:00
to co,że nie będzie porozumień przecież mogę wykupić zezwolenie roczne będąc w innym okręgu i a co nie będą sprzedawać nikomu spoza PZW Poznań ? będą i nie zamierzam zdawać żadnego rejestru bo nie jestem z koła PZW Poznań i co mi zrobią ?
Cytować
 
 
#3 comizrobią 2018-11-19 07:33
Cytuję SPINN:
to co,że nie będzie porozumień przecież mogę wykupić zezwolenie roczne będąc w innym okręgu i a co nie będą sprzedawać nikomu spoza PZW Poznań ? będą i nie zamierzam zdawać żadnego rejestru bo nie jestem z koła PZW Poznań i co mi zrobią ?

Nie dostaniesz w kolejnym roku zezwolenia, proste!
Cytować
 
 
#4 Łukasz 2018-11-19 09:19
SPINN dostaniesz rejestr wraz ze zezwoleniem, możesz być pewny.
Cytować
 
 
#5 Marcin 2018-11-19 16:30
i dobrze.tylko nie którzy beda musieli miec zeszyt 32 kartkowy bo nie pomieszcza ilosc zlowionych ryb..czytaj miesiarzy!!!
Cytować
 
 
#6 SPINN 2018-11-19 18:54
Co z tego, że dostanę rejestr? przecież mogę go zwyczajnie zgubić, utopić lub przy przesyłaniu do Okręgu ( nikt nie będzie jechał z Wrocławia by oddać rejestr ) może zaginąć na poczcie i co wtedy? w innych okręgach wędkarze spoza nich wykupujący zezwolenie nie muszą zdawać rejestrów. Poznań jak zwykle nie przewiduje takiej sytuacji bo ma gdzieś swoich wędkarzy a co dopiero odwiedzających ich okręg by wędkować. Niby wielkopolska, Poznań a myślenie jakieś prowincjonalne
Cytować
 
 
#7 Xyz 2018-11-19 23:39
Co za problem...na koniec sezonu wpisze, ze przez cały sezon na wodzie użytkowanej przez pzw nie złowiłem ryby....niech mi udowodnia mądre głowy z zarządu, że było inaczej
Cytować
 
 
#8 n n 2018-11-20 14:12
Widzę, że tutaj sami super łowcy co łowią codziennie komplety.
Zacznij wpuszczać ryby to nie będziesz miał problemów.
Cytować
 
 
#9 Marcin 2018-11-20 15:00
Cytuję Xyz:
Co za problem...na koniec sezonu wpisze, ze przez cały sezon na wodzie użytkowanej przez pzw nie złowiłem ryby....niech mi udowodnia mądre głowy z zarządu, że było inaczej


kazda ryba w siatce ktora zlowisz musi byc wpisana w rejestr..jesli tego niezrobisz i bedziesz mial kontrole to masz siedziec
Cytować
 
 
#10 jarek 2018-11-20 18:25
A co jeśli przez cały rok nie będę miał ryby w rejestrze? Czy w następnym sezonie powinienem mieć zniżkę w opłacie na zarybienia i ochronę wód, skoro ryby wypuszczam lub ich nie łowię? Uważam że jest to niepotrzebne utrudnianie życia wędkarzom. Aby kontrolować stan rybostanu wystarczy monitorować wyniki zawodów wędkarskich które często rozgrywane są na wodach PZW.
Cytować
 
 
#11 Łukasz 2018-11-21 12:28
Cytuję Marcin:
Cytuję Xyz:
Co za problem...na koniec sezonu wpisze, ze przez cały sezon na wodzie użytkowanej przez pzw nie złowiłem ryby....niech mi udowodnia mądre głowy z zarządu, że było inaczej


kazda ryba w siatce ktora zlowisz musi byc wpisana w rejestr..jesli tego niezrobisz i bedziesz mial kontrole to masz siedziec

Każdą rybę przeznaczoną do zabrania ;)
Cytować
 
 
#12 xyz 2018-11-22 13:16
Stosuje zasadę złów i wypuść...ale śmiać mi się chce...XXI wiek a wracamy do średniowiecza...z dzienniczkiem nad wodę :lol:
Panowie z Okręgu cofają się w czasie... Brawo Wy!! Zamiast iść w kierunku wędkarze najważniejsi więc zróbmy coś dla nich oni idą w przeciwnym kierunku..Widać to modne w Polsce w ostatnich latach :lol:
Gdyby nie koła to nad wodami nic by się nie działo... Na nie które jeziora już z trudnością dojechać ale co tam rejestr ważniejszy....
Cytować
 
 
#13 Marcin 2018-11-22 15:19
Cytuję Łukasz:
Cytuję Marcin:
Cytuję Xyz:
Co za problem...na koniec sezonu wpisze, ze przez cały sezon na wodzie użytkowanej przez pzw nie złowiłem ryby....niech mi udowodnia mądre głowy z zarządu, że było inaczej


kazda ryba w siatce ktora zlowisz musi byc wpisana w rejestr..jesli tego niezrobisz i bedziesz mial kontrole to masz siedziec

Każdą rybę przeznaczoną do zabrania ;)


nie kolego...kazda ryba w siatce musi byc wpisana.Jeśli masz zamiar niebrac ryb-siatka Ci niepotrzebna:P.
Cytować
 
 
#14 Marcin 2018-11-22 15:22
Cytuję jarek:
A co jeśli przez cały rok nie będę miał ryby w rejestrze? Czy w następnym sezonie powinienem mieć zniżkę w opłacie na zarybienia i ochronę wód, skoro ryby wypuszczam lub ich nie łowię? Uważam że jest to niepotrzebne utrudnianie życia wędkarzom. Aby kontrolować stan rybostanu wystarczy monitorować wyniki zawodów

wędkarskich które często rozgrywane są na wodach PZW.


ja lowie od 5 lat na rzece i moje rejestry sa wpisywane tylko odnosnie danego odcinka...ryby niemam jeszcze zadnej wpisanej bo...Wypuszczam KAZDA rybe..pozdro
Cytować
 
 
#15 Jan 2018-11-25 18:32
Sadzać na dożywocie wędkarza za brak wpisu ale kazać płacić mu składki na PZW! Bezcenne!
Cytować
 
 
#16 jarek 2018-11-26 14:08
Przy łowieniu metodą "na żywca", żywce pozyskujemy na łowisku i wpisujemy je do rejestru. Żywca nie przywozimy na łowisko i nie kupujemy w sklepie.
Cytować
 
 
#17 piter 2018-11-26 20:44
Ja mam lepszą propozycję...
Dla wędkarzy po zdaniu rejestru i stwierdzeniu faktu zabierania ryb z łowiska proponuję podniesienie opłat o 50 %
Dwie opłaty
1 na sportowy połów ryb ( nie zabiera ryb )
2 mięsiarska dla kormoranów ( droższa o połowę )
Cytować
 
 
#18 mati 2018-12-30 20:27
Mam jedno pytanie.Czy jak złowię rybę w nocy i zostawię ją do rana żeby zrobić zdjęcie(w worku,wiadomo) to wg przepisów muszę ją wpisać w rejestr(zaraz po złowieniu) a jak rano wypuszczam to rozumiem że wykreślam ten wpis.I cały rejestr pokreślony;)
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama