Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Rozmawiają dwaj wędkarze:
- Nie uwierzysz, złowiłem wczoraj 5-kilogramowego karpia!
- A ja węgorza, który miał 4 metry!
- Niemożliwe!
- To prawda! - potwierdza żona - Józek go cały dzień rozciągał!

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Zezwolenia na wody PZW Poznań dostępne bez przymusu wykupienia składek w macierzystych okręgach (aktualizacja)

Jak poinformował redakcję dyrektor biura ZO PZW Leszno Andrzej Murek, unieważniony został zapis okręgu PZW Poznań, w którym można było uzyskać zezwolenie na wody tego okręgu tylko po wykupieniu składek w macierzystym okręgu. Uchwała ta już nie obowiązuje, można więc nabywać zezwolenia na wędkowanie w wodach PZW Poznań bez jakichkolwiek obostrzeń. Tak więc wędkarze z Leszna,  aby uzyskać zezwolenie na poznańskie wody nie muszą wykupować najpierw składki na wody w okręgu leszczyńskim. 
Dzięki uprzejmości ZO PZW w Lesznie zamieszczamy poniżej fragment pisma desygnowanego przez Prezesa ZO PZW Poznań Jerzego Musiała z dnia 20.03.2015r , w którym mowa jest między innymi o uchyleniu przez ZO PZW Poznań uchwały 74/2014 uchwałą Nr 90/15 

Uwaga ! aktualizacja z dnia 2.04.2015  -  Uchwała nr 74/15 traci ważność z dniem 1.04.2015 ! 


( w linku znajdują się uchwały z dnia 19 marca 2015,  w tym pełny zapis uchwały nr 90/15 Prezydium ZO PZW w Poznaniu)

 

Komentarze 

 
#1 2015-03-26 06:02
Tylko teraz aby wykupić zezwolenie nie będąc członkiem okręg Poznań trzeba będzie jechać do biura okręgu Poznań po zezwolenie,bo Leszno zabroniło rozprowadzania na ich terenie rozprowadzania zezwoleń poznańskich
Cytować
 
 
#2 2015-03-26 06:10
To Poznań sobie nie zarobi, trudno, nie sądzę są tak pazerni na kasę, że ze spokojem kupisz w Osiecznej....nie pisz głupot bo czuć zawiedzionym poznaniakiem
Cytować
 
 
#3 2015-03-26 06:29
a gdzie jakis dokument
Cytować
 
 
#4 2015-03-26 06:29
Cytuję pp:
To Poznań sobie nie zarobi, trudno, nie sądzę są tak pazerni na kasę, że ze spokojem kupisz w Osiecznej....nie pisz głupot bo czuć zawiedzionym poznaniakiem


a gdzie jakis dokument potwierdzajacy
Cytować
 
 
#5 2015-03-26 06:35
pewno poznan zaraz uchwale zrobi ze skladki dla leszna to 200zł hehehe
w zeszlym roku bylo 170zł
ale to powinnini zabronic tez 50/50 bo tez cie zmuszaja kup swoje wody a nasze za 50%
Cytować
 
 
#6 2015-03-26 08:15
Murek robi propagandę zobaczcie uchwałę nie ZG tylko poznań sam uchylił własną uchwałę ale i tak nie można kupić na razie zezwolenia -))
Cytować
 
 
#7 2015-03-26 08:51
Poproszę pismo jakieś ze stempelkiem.
Cytować
 
 
#8 2015-03-26 13:02
prosze o przedstawienie jakiegos dokumentu
Cytować
 
 
#9 2015-03-26 13:19
prosze nie wprowadzac wedkarzy w blad uchwala jeszcze nie obowiazuje jest odwolanie
Cytować
 
 
#10 2015-03-26 14:00
A gdzie komunikat??

Prima aprilis jest 1 kwietnia.
Cytować
 
 
#11 2015-03-26 14:08
pAN mUREK jak zawsze ogłasza nie swoje sukcesy

ale to jest człowiek z zasadami

pierwszy do orderu
ojcem każdego sukcesu a w szczególności takiego to którego się nie przyczynił

a jak się okaże że to NIEPRAWDA do z wszystkiego cichaczem wycofa
Cytować
 
 
#12 2015-03-26 15:54
Gdzie jest ten dokument potwierdzający te informacje . Niech Leszno opublikuje na swojej stronie .
Cytować
 
 
#13 2015-03-26 16:29
gdzie sa podpisy i pieczatki
Cytować
 
 
#14 2015-03-26 16:58
Prosze macie pisemko...szkoda ze tak pozno bo pewnie niewielu przeszloby do okregu poznanskiego. Zapewne dalej niektorzy dzialacze ktorzy przeszli do poznania beda dzialac na szkode okregu leszczynskiego jak do tej pory widac to po powyzszych komentarzach. Co do lisma pzn to sciema ze sie nie moga doliczyc przeciez wiedza ile zezwolen sprzedali a jak chodzi o ryby prosze bardzo niech wprowadza rejestry polowu
Cytować
 
 
#15 2015-03-26 17:05
Wygląda na to ze wędkarze z Poznania będą mieli za 130 a reszta za 130+vat.
Cytować
 
 
#16 2015-03-26 20:12
Cytuję rybok:
Cytuję pp:
To Poznań sobie nie zarobi, trudno, nie sądzę są tak pazerni na kasę, że ze spokojem kupisz w Osiecznej....nie pisz głupot bo czuć zawiedzionym poznaniakiem


a gdzie jakis dokument potwierdzajacy


Przecież masz Chłopie fragment pisma powyżej i czego jeszcze chcesz?
Cytować
 
 
#17 2015-03-26 20:24
wiara nie jarajcie się tymi wpisami to są jaja primaaprilisowe. hah,ha,ha
Cytować
 
 
#18 2015-03-27 05:55
Może dyrektor Murek da jakąś informację o wizycie Prezesa Zarządu Głównego bo z plotek sprzed sklepu wynika że była bardzo krytyczna zarówno dla poczynań Murka jak i Prezesa.Przyzwoitością jest aby o tak ważnej wizycie i ogólnym zarysie rozmów poinformowac zwykłych wędkarzy
Cytować
 
 
#19 2015-03-27 08:16
ojciec dyrektor Murek lubi przypisywać sobie wszystko siedząc w nowej siedzibie kupionej przez okreg za nasze pieniadze zamiast zalatwic nam jakies wody to rozpiernicza kase na prawo i lewo-)) a moze Murek dostaje kase za zamiesznie z poznania bo zachowuje sie jak ich rzecznik prasowy heheh
Cytować
 
 
#20 2015-03-28 14:48
POZNAN NIECH SPIEPRZA Z TERENU LESZNA~!!!!!!! TU JEST TEREN OKREGU LESZNO I JEZIORA WINNY NALEZEC DO OKREGU LESZNO A NIE POZNAN!!! I TAKI STAN POWRÓCI!!! JESZCZE TROCHE! SKONCZA SIE TAKIE MACHLOJE JAKIE ODWALAJA!
Cytować
 
 
#21 2015-03-28 16:11
na oficjalnym serwisie pzw leszno, pzw poznań, i zarzadu glownego pzw, wykonane telefony do zarzadu glownego i do pzw poznan nie potwierdzily tej informacji.
pismo opublikowane jest wyrwane z kontekstu caly dokument ma 4 kartki.
prosze o publikacje calego dokumentu i wtedy moze zmieni sie sens tego co jest opublikowane.
Cytować
 
 
#22 2015-03-28 16:16
portal ryby.elka.pl nie jest portalem pana Murka wiec portal powinien byc bezstronny i publikowac wszystko w calosci i weryfikowac informacje przekazywane przez
jak ktos napisal " ojca dyrektora murka "heheheh ja mysle ze sprawe trzeba przekazac do prokuratury o mozliwosci popelnienia przestepstwa z tytulu celowe wprowadzanie w blad i głoszenie nieprawdy w celach zarobkowych..
Cytować
 
 
#23 2015-03-28 17:09
jeśli reszta pisma nie dotyczy tematu to nikt nie trzeba zamieszczać w całości baranku. Redakcja zrobiła to prawidłowo. Podano numer uchwały Poznania odwołującej uchwałę nr 74. Idąc twoją logiką trzeba było by zamieścić całą książkę by potwierdzić cytat. Kończyło się szkoły pod górkę cenzor? czy twój interesik z Poznaniem się rypnął? Zapytaj Poznania o treść uchwały 90/15 lub zapytaj prezesa z Poznania czy zdaje sobie sprawę co pisze z adnotacją : do wszystkich okręgów. Jeśli nie jest to prawda tzn, że prezes kłamie lub w swoim zacietrzewieniu nie wiec co pisze. ja jednak poprosiłbym Poznań i publikację uchwały 90/15 by skończyć dywagacje. Co do gróźb o przestępstwo to znowu kłania się kończenie szkoły pod górkę jeśli Murek ma oficjalne pismo poznańskie to podał informację na jego podstawie, więc ma prawo przekazywać oficjalne informacje dostępne w każdym okręgu w Polsce. Gdyby sobie sam to wymyślił to może przeprosić ale tak nie jest. Też dzwoniłem do okręgu Reszta pisma nie dotyczy tematu artykułu więc dyrektor go nie musiał udostępniać. Jeśli jest w nim błąd czyli prezes Poznania się zapędził to problem Poznania. Kolego żaden portal nie będący oficjalnym portalem PZW nie jest wykładnikiem prawa PZW. Niech ci Poznań udostępni pismo o którym mowa skoro PZW Leszno nie chce i pamietaj o cytowanej przez prezesa Poznania uchwale 90/15 to wiele wyjaśni.
do admina:
Dziwię się, że pan cenzor nie zażądał od elki powołania komisji śledczej. Że też wpuszczacie takich oszołomów na portal przecież zaraz da się wyczuć, że gość ma albo interesy z Poznaniem, albo jest z Poznania
Cytować
 
 
#24 2015-03-28 18:22
Może Poznań poda do publikacji elce te dwa pisma skoro ma rację. Ciekawe jak wygląda ta uchwała 90/15
Cytować
 
 
#25 2015-03-28 18:29
Na stronie Poznania nie ma na razie żadnej uchwały bo uchwała 90/15 jak to jest napisane jest uchwałą Prezydium a nie ZO PZW. Do tego i tak nie ma na stronie jeszcze żadnych uchwał z marca
Cytować
 
 
#26 2015-03-28 20:15
Czytając powyższe komentarze odnosze wrażenie że większość komterazy które negują pismo przesłane do Pana Murka to malkontenci z koła PZW Nr 179 Osieczna w Rakoniewicach Okręg PZW Poznań (pełna nawzwa której jak dotąd boją sie władze koła bo na innych portalach-stronach posługują sie nawzwa Koło PZW Osieczna nr 179 Okręg w Poznaniu dlaczego boją sie tych rakoniewic???) gdyz w/w pismo nie jest poznaniowi ani jego członkom w Osiecznej na ręke.
Cytować
 
 
#27 2015-03-28 21:25
Koledzy odpowiedzcie sobie sami czy za poprzedniego dyrektora było tyle negatywnych opini o działalności biura i zarządu Okręgu.Przedtem nikt nas nie chciał sprzedać do Zielonej Góry
Cytować
 
 
#28 2015-03-29 09:44
To zapraszamy do zakupu zezwoleń za 130 .... Plus należny VAT ..
Cytować
 
 
#29 2015-03-29 10:53
Jeśli w piśmie z Poznania nie podano daty, od której obowiązuje dana uchwała, to należało to wyjaśnić dzwoniąc do nich. Można co prawda domniemywać, że uchwała wchodzi z dniem jej podjęcia, ale to zawsze domniemania. A jeśli nie, to wprowadzimy ludzi w błąd. No i mamy tego dowód. Stare przysłowie mówi, że kto dwa razy pyta nie błądzi ....
Cytować
 
 
#30 2015-03-30 13:06
data już jest - od 1 maja
Cytować
 
 
#31 2015-03-30 16:35
Pan prezes Musiał chciał znieść uchwałę z dniem 1 kwietnia ale inne okręgi się nie zgodziły i będzie obowiązywać od 1 06.Po tym terminie trzeba będzie jeszcze płacić wat.Dla nas to nawet lepiej bo więcej sprzedamy leszczyńskich wód.Dyrektor Murek lepiej niech nie podaje niesprawdzonych informacji bo ośmiesza siebie jak i leszczyński okręg
Cytować
 
 
#32 2015-03-30 18:19
Kiepsko jesteś zorientowany, na poznańskiej stronie podali, że będzie obowiązywać od 1 maja chyba wiedzą co piszą
Cytować
 
 
#33 2015-03-30 19:38
Od 1 maja fakt -)) czyli jednak dyrektor ojciec podał plotkę żeby znów oszukać wędkarzy ... Ciekawe jak długo bedą dawać się nabierać na te same kawałki ;) a po 1 maja co ? VAT ? Nowa składka 250 ? Zero składek dla wędkarzy spoza poznania ?? No zawsze można się zmieścić na 300 ha w 4000 członków ;) albo w nowej siedzibie
Cytować
 
 
#34 2015-03-31 05:19
Mylisz się, Poznań nie może wprowadzać żadnej dyskryminującej wędkarzy z innych okręgów uchwały. Jeśli podniosą stawkę to także dla swoich. Widać u ciebie kompletny brak logiki i pianę na ustach. Poczytaj o decyzjach ZG w sprawie dyskryminujących składek.Zdaje się, że bardziej zależy ci na sianiu kłamliwej propagandy. Śmierdzisz świeżym poznaniakiem z Osiecznej, lub Rydzyny i do tego chyba interes ze sprzedażą znaczków Poznania się ci wysypał
Cytować
 
 
#35 2015-03-31 07:12
Kłamliwą propagandę to sieje dyrektor Murek,a ty mi śmierdzisz bliskim jego podwładnym
Cytować
 
 
#36 2015-03-31 08:19
Cytuję do Daniel:
Mylisz się, Poznań nie może wprowadzać żadnej dyskryminującej wędkarzy z innych okręgów uchwały. Jeśli podniosą stawkę to także dla swoich. Widać u ciebie kompletny brak logiki i pianę na ustach. Poczytaj o decyzjach ZG w sprawie dyskryminujących składek.Zdaje się, że bardziej zależy ci na sianiu kłamliwej propagandy. Śmierdzisz świeżym poznaniakiem z Osiecznej, lub Rydzyny i do tego chyba interes ze sprzedażą znaczków Poznania się ci wysypał

Skoro tak mówisz
Cytować
 
 
#37 2015-03-31 12:38
podajcie jakis link bo na stronie pzw poznannic nie pisze
Cytować
 
 
#38 2015-04-02 07:19
Proszę o usunięcie tej informacji podanej przez Murka że ta uchwała nie obowiązuje jest to celowe wprowadzanie w błąd wędkarzy .Byłem w Osiecznej to mi kazano przyjechać w maju Czy dyrektor Murek pokryje mi teraz koszty przejazdu spod Kaszczoru,śmiem wątpić.
Cytować
 
 
#39 2015-04-02 09:49
Ale Murek tylko wskazał uchwałę okręgu PZW Poznań a nie powiedział, od kiedy. Po co byłeś w Osiecznej, co chciałeś tam załatwić bo nie rozumiem ? nie masz telefonu żeby zadzwonić do okręgu, lub Osiecznej ? Naciągane to wszystko, że aż strach. Żądanie od admina zdjęcia z portalu artykułu, którego nie jesteś autorem to jakaś paranoja. Coś mi się wydaje, że jesteś z Kaszczoru pod Rydzyną ,albo Osieczną i boli cię, że sypie się poznański układ
Cytować
 
 
#40 2015-04-02 19:08
Wyrażnie pisze że ta uchwała już nie obowiązuje co jest nieprawdą,to może Murek sprostuje i napisze od kiedy wchodzi w życie.Tego wymaga grzeczność jak podał taką informację,a nie będzie mi kazał wydzwaniać po wszystkich .
Cytować
 
 
#41 2015-04-02 19:11
I wszystko jasne, niektórzy "poznaniacy" wprowadzają zamęt swoimi komentarzami.
Po zezwolenie nie trzeba jechac dalej jak do Osiecznej do Gospodarstwa Rybackiego mieszczącego sie na ul. Śmigielskiej.(wyjazd z dino)
Cytować
 
 
#42 2015-04-02 19:16
Teraz pewnie łyso tym co niby dzwonili do Poznania i twierdzą, ze uchwały nie ma , kto kłamał wy, czy biuro ZO Poznań. Generalnie jeśli biuro wam nie powiedziało to chyba czujecie się trochę zrobieni w Ch..a przez wasz nowy ''kochany'' okręg. Cóż za wiarygodność a jaki szacunek
Cytować
 
 
#43 2015-04-02 19:34
NIECH PAN NAPISZE ZE BEDZIE MOZNA WYKUPIC POZNAN BEZ WYKUPIENIA LESZNA ALE OD 1 MAJA ALE TEGODNIA WSZYSTKIE BIURA SA POZAMYKANE A PO TYM TERMINIE BEDZIE TRZEBA DOLICZYCVAT CZYLI BEDZIE 170 ZL ..
A DYREKTOR MUREK JAK ZWWSZE KLAMIE NA SWOJA KOZYSC NIECH POWIE JAK WPROWADZAL W BLAD WEDKAZY OBIECUJAC ZE ON ZALATWI WSZYSTKO LUDZIE KUPOWALI LESZNO POJECHALI PO POZNAN ATAM DUPKA TRZEBAKUPIC JESZCZE LESZNO HEHEH
Cytować
 
 
#44 2015-04-02 19:42
Od wczoraj, czyli 1 kwietnia nie trzeba wykupywać w macierzystym okręgu wód okręgowych, by wykupić zezwolenie na Poznań. Kurde ludzie czytać ze zrozumieniem nie umiecie ???? zajrzyjcie do linku pdf- jest aktualizacja tekstu ze źródłem informacji na PZW w Poznaniu !!! niby XXI wiek a gumofilce nadal mają się dobrze...idźcie do Poznania tam potrzebują takich ,,intelektualistów''
Cytować
 
 
#45 2015-04-03 07:50
MAM PYTANIE JAK OTRZYMAĆ ZWROT 110 ZŁ ZA WODY LESZNA NA KTÓRYCH NIE MIAŁEM ZAMIARU WĘDKOWAĆ, A WYKUPIŁEM ABY ŁOWIĆ NA POZNANIU GDZIE SIĘ UDAĆ PO ZWROT DO SKARBNIKA CZY DO BIURA ZARZĄDU
Cytować
 
 
#46 2015-04-03 08:38
My Leszczyniacy jesteśmy wierni swemu okręgowi inie będziemy zwracać skarbnikom zezwoleń
Cytować
 
 
#47 2015-04-03 09:17
Cześć Panowie,
A jakieś pismo z pieczątką można? Bo to widać jakiś wycinek jeszcze z dwóch różnych stron zeskanowany.
Jaja sobie robicie, portal schodzi na psy...
Cytować
 
 
#48 2015-04-03 11:39
a co komputerek na święta dostałeś i nie umiesz jeszcze obsługiwać ...kliknij na link tam masz bezpośredni dostęp do strony Poznania. Pieczątkę to sobie na czole przybij z hasłem internetowy analfabeta. Kolejny baranek co umie czytać ze zrozumieniem . Wysyp mądrych inaczej jakiś na te święta ...elektorat poznański znaczy się :)
Cytować
 
 
#49 2015-04-03 12:00
Nie czepiaj się gościa, może niewidomy :)
Cytować
 
 
#50 2015-04-03 12:56
"Lepiej milczeć i być uważanym za głupca, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości"[MT]

Słabe te wasze wypowiedzi Leszczyńsko-Poznańskie. Ciekawe czy macie odwagę tak sobie dogryzać face to face...
Cytować
 
 
#51 2015-04-03 20:16
Cytuję Traper G1:
"Lepiej milczeć i być uważanym za głupca, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości"[MT]

Słabe te wasze wypowiedzi Leszczyńsko-Poznańskie. Ciekawe czy macie odwagę tak sobie dogryzać face to face...


moge zorganizowac spotkanie wszystkich i zaprosic ojca dyrektora i jego podwladnego prezesunia...
Cytować
 
 
#52 2015-04-04 10:54
Przestańcie politykować , plotkować i farmazonić. Polityka i pieniądze popsuły ideę wędkowania. Nie zapłaćmy jeden rok składek a prezesi zaraz zaczną myśleć nie tylko o sobie a pomyślą też o nas , bo to z naszych pieniędzy dobrze sobie żyją.
Cytować
 
 
#53 2015-04-05 22:22
to jakiś cyrk, co my wędkarze robimy? nic... , chcemy łowić, a co się dzieje. lenie i pierdzistołki dyktują co ma być?! niech się skupią na kłusownikach a zostawią nas wędkarzy w spokoju. płacimy składki po co ? aby kłusować. czy jest ktoś mądry w tym kraju aby to wszystko unormował. a nie jedno województwo TAK DRUGIE S.AK . o co ku..a kaman. czy będąc w Zakopanem nie mogę łowić w jeb..ym poznańskien czy leszczyńskiem? Polska to poj....ny kraj
Cytować
 
 
#54 2015-04-07 09:54
Uwaga.
W brew pogłoską i propagandą jaka sieją niektórzy "nowi poznaniacy" wykupując wody Okręgu Poznań nie trzeba płacić żadnego vatu, oraz nie trzeba jechać do Poznania po zezwolenie. Wykupiłem wody Poznania za kwotę 130zł(nie jeestem członkiem poznania) w Gospodarstwie w Osiecznej na ul. Śmigielskiej... Vat z tego co się orientuję w zeszłym roku, (teraz pewnie podobnie) płaciło się tylko jeżeli się wykupowało wody w sklepach, a u skarbników i w Gospodarstwie nie płaci się żadnego vatu. No chyba że taki skarbnik ma sklep i dla "nie swoich członków" puści opłatę przez kase fiskalna.
Cytować
 
 
#55 2015-04-07 12:06
Jak mogłeś kupić zezwolenie jak biuro jest nieczynne
Cytować
 
 
#56 2015-04-07 19:06
Cytuję Leszczyniak:
Uwaga.
W brew pogłoską i propagandą jaka sieją niektórzy "nowi poznaniacy" wykupując wody Okręgu Poznań nie trzeba płacić żadnego vatu, oraz nie trzeba jechać do Poznania po zezwolenie. Wykupiłem wody Poznania za kwotę 130zł(nie jeestem członkiem poznania) w Gospodarstwie w Osiecznej na ul. Śmigielskiej... Vat z tego co się orientuję w zeszłym roku, (teraz pewnie podobnie) płaciło się tylko jeżeli się wykupowało wody w sklepach, a u skarbników i w Gospodarstwie nie płaci się żadnego vatu. No chyba że taki skarbnik ma sklep i dla "nie swoich członków" puści opłatę przez kase fiskalna.


Dziękujemy działaczom naszego biura "okręgu leszno" za celne sprecyzowanie informacji i precyzyjne podanie namiaru miejsca wykupienia składki...
Cytować
 
 
#57 2015-04-07 19:18
do leszczyniaka
gratuluję wiedzy ekonomicznej, zezwolenie są bez vat podstawowa opłata 130 zł za 7000 ha wód Okręgu Poznań,dla porównania na Leszno opłata podstawowa 110zł za 380 ha wód, różnica kolosalna.
teraz sobie odpowiedz na pytanie kto tu zdziera z wędkarzy i dlaczego odchodzą do innych okręgów. Skarbnicy nie mogą dowolnie sprzedawać zezwoleń na wody Okręgu Poznań z vatem czy bez vatu wedle swego uznania,nie ma takiej możliwości. Więc kolego jak nie wiesz to nie wypisuj bzdur bo to jest wprowadzanie w błąd wędkarzy.
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama