Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Wędkarz zarzuca wędkę w trawę na łące obok jeziora. Widzący to facet pyta:
- Co pan robi? Przecież w trawie nie ma ryb!
- Wiem, w jeziorze też nie ma.

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Opłaty za wędkowanie w wodach PZW Leszno

Na stronie Okręgu PZW Leszno pojawiła się informacja o opłatach za wędkowanie na rok 2014. W przyszłym roku składka podstawowa roczna wynosić będzie 108 zł. Wędkarze uprawnieni do 50% zniżki zapłacą 60 zł, zaś młodzież do lat 16 wnosić będzie opłatę w wysokości 25zł.

Podobnie jak w przypadku okręgu poznańskiego wprowadzono opłatę na czas trwania zawodów w wysokości 10 zł. Szczegółową tabelę opłat zamieszczamy poniżej.

 

 

Komentarze 

 
#1 2013-12-10 06:24
Nie rozumiem dlaczego wprowadzono opłatę za wędkowanie podczas rozgrywania zawodów. Większość kół zacznie rozgrywać zawody na innych niezrzeszonych w PZW akwenach. W ten sposób pieniążki będą trafiać do stowarzyszeń wędkarskich nie będących w strukturach PZW. Co innego jeśli pieniążki z dokonanych opłat będą wykorzystane na działalność sportową w okręgu np. atrakcyjne puchary dla zawodników startujących na szczeblu okręgu. Wtedy ma to sens. Ale jeśli kasa zostanie na inne działania przeznaczona to jest to nie fair.
Cytować
 
 
#2 2013-12-10 09:00
No znowu nie napisali "jak chłop krowie na rowie" i są jaja
Myślę że chodzi tu o opłatę za zawody dla członków PZW nie posiadających uprawnień na daną wodę. Wtedy opłata jest sensowna. Ale może się mylę.
Prezesie pilnować pracowników biura co opracowują
Cytować
 
 
#3 2013-12-10 09:04
Jeżeli 50% to 60,00 ze 108,00 to -panie dyrektorze-kto pana uczył matematyki?
Cytować
 
 
#4 2013-12-10 09:32
Czy mi się wydaje czy jest taniej niż w zeszłym roku ? a ile będą kosztowały opłaty na wody nizinne ?
Cytować
 
 
#5 2013-12-10 13:58
mam pytanie-czy znizki są tylko dla członkow pzw leszno czy obejmują też członków uprawnionych z innych okręgów?
Cytować
 
 
#6 2013-12-10 19:29
DZIEKI ANDRZEJ M PAMIETASZ JAK UCZYLEM CIE WIAZAC HACZYKI A TY DZIS JESTES DYREKTOREM PZW LESZNO BU HA HA LADNA JAZDA A STARA FIRMA ZBANKROTOWALA TAK SAMO ZROBISZ Z PZW!POZDRAWIAM OSIECZNIANIN
Cytować
 
 
#7 2013-12-10 20:20
Cytuję re:
Jeżeli 50% to 60,00 ze 108,00 to -panie dyrektorze-kto pana uczył matematyki?


uchwalona byla stawka 60zl a nie 50%
Cytować
 
 
#8 2013-12-11 15:09
przeczytać Ustawę o rybactwie śródlądowym, rozporządzenie min. rolnictwa i wsi, zapoznać się gdzie znajdują się obwody rybackie (roz.Wojewody) i wyjdzie na to, że nie trzeba być członkiem PZW a w szczególności okręgu Leszno aby wędkować.
Żadne wody które dzierżawi Leszno nie są obwodami rybackimi związku z czym wystarczy tylko karta wędkarska. Więc po co płacić?
Życzę powodzenia - ja w roku 2014 nie opłacam składek.Pozdrawiam
Cytować
 
 
#9 2013-12-11 18:55
i dodam jeszcze ze psr jest opłacany przez pzw, dlatego nas sprawdzaja - wystarczy zadzwonic na Policje w takiej sytuacji - psr nie ma prawa zabrac sprzetu a jak tak zrobia to do sadu o odszkodowanie - w psr beda sie tlumaczyc ze wody pzw leszno naleza do gospodarstwa, niestety wedlug prawa nawet nie moga nalezec
Cytować
 
 
#10 2013-12-11 18:59
aha jadac na zwirownie zaborowo trzeba miec oplacona skladke pzw bo prywatna i pzw dzierzawi od wlasciciela i tutaj pzw moze sobie ustalac co chce
Cytować
 
 
#11 2013-12-12 08:59
Cytuję A ja radze ...:
przeczytać Ustawę o rybactwie śródlądowym, rozporządzenie min. rolnictwa i wsi, zapoznać się gdzie znajdują się obwody rybackie (roz.Wojewody) i wyjdzie na to, że nie trzeba być członkiem PZW a w szczególności okręgu Leszno aby wędkować.
Żadne wody które dzierżawi Leszno nie są obwodami rybackimi związku z czym wystarczy tylko karta wędkarska. Więc po co płacić?
Życzę powodzenia - ja w roku 2014 nie opłacam składek.Pozdrawiam

Panie mądralo - jeśli ktoś coś dzierżawi, jak Okręg Leszno wody, to są to jego wody, na których on decyduje za ile i jak wędkować. I to jest święte prawo własności. Więc nie opowiaadaj pierdołów i nie powołuj się na przepsiy, których nie rozumiesz. Nie można bez zezwolenia wchodzić na cudzy teren i jeszcze zabierać ryby czyli cudzą własność. Bezczelność i HAMSTWO.
Cytować
 
 
#12 2013-12-12 15:42
Cytuję wędkarz:
Panie mądralo - jeśli ktoś coś dzierżawi, jak Okręg Leszno wody, to są to jego wody, na których on decyduje za ile i jak wędkować. I to jest święte prawo własności. Więc nie opowiaadaj pierdołów i nie powołuj się na przepsiy, których nie rozumiesz. Nie można bez zezwolenia wchodzić na cudzy teren i jeszcze zabierać ryby czyli cudzą własność. Bezczelność i HAMSTWO.


Kolego wędkarzu (kom.11) przeczytaj ustawę a później wypisuj pierdoły i obrażaj innych.
Jeżeli PZW dzierżawi wody państwowe (nie prywatne) gdzie nie został przez wojewodę ustanowiony obwód rybacki to nie ma prawa sprzedawać zezwoleń.

Art. 7.
1. Za amatorski połów ryb uważa się pozyskiwanie ryb wędką lub kuszą, przy czym dopuszcza się, w miejscu i w czasie prowadzenia połowu ryb wędką, po-zyskiwanie ryb na przynętę przy użyciu podrywki wędkarskiej.

2. Amatorski połów ryb może uprawiać osoba posiadająca dokument uprawniający do takiego połowu, zwany dalej „kartą wędkarską” lub „kartą łowiectwa pod-wodnego”, a jeżeli połów ryb odbywa się w wodach uprawnionego do rybactwa – posiadająca ponadto jego zezwolenie.

A więc wskaz mi teraz na które wody potrzebuję zezwolenie. Do póki nie kupisz czegoś to nie jest twoje więc dzierżawione wody to nie są wody PZW.
Swoją drogą czy jakiekolwiek ministerstwo ustanowiło PZW do organizowania wędkarstwa na wodach państwowych? Nie wydaje mi się.

Pozdrawiam
Cytować
 
 
#13 2013-12-12 16:18
Okręgi PZW nie są upoważnione do organizowania wędkarstwa na wodach publicznych. Nie mogą w oparciu o wody publiczne wymagać członkostwa w PZW, żądać wnoszenia dodatkowych składek i wymagać przestrzegania Regulaminu Amatorskiego Połowu Ryb uchwalonego przez Zarząd Główny PZW.
Statut PZW i Regulamin obowiązuje członków tylko na wodach, które są własnością PZW lub na wodach prywatnych wydzierżawionych od właścicieli.
Cytować
 
 
#14 2013-12-13 20:52
Cytuję wędkarz:
Cytuję A ja radze ...:
przeczytać Ustawę o rybactwie śródlądowym, rozporządzenie min. rolnictwa i wsi, zapoznać się gdzie znajdują się obwody rybackie (roz.Wojewody) i wyjdzie na to, że nie trzeba być członkiem PZW a w szczególności okręgu Leszno aby wędkować.
Żadne wody które dzierżawi Leszno nie są obwodami rybackimi związku z czym wystarczy tylko karta wędkarska. Więc po co płacić?
Życzę powodzenia - ja w roku 2014 nie opłacam składek.Pozdrawiam

Panie mądralo - jeśli ktoś coś dzierżawi, jak Okręg Leszno wody, to są to jego wody, na których on decyduje za ile i jak wędkować. I to jest święte prawo własności. Więc nie opowiaadaj pierdołów i nie powołuj się na przepsiy, których nie rozumiesz. Nie można bez zezwolenia wchodzić na cudzy teren i jeszcze zabierać ryby czyli cudzą własność. Bezczelność i HAMSTWO.

Takie Hamstwo to nie Chamstwo ,do szkoly wroc
Cytować
 
 
#15 2013-12-13 21:29
Koledzy "a ja radzę" i "joźin" błądzicie w meandrach rozumienia przepisów prawa. Widzę, że nic Was nie przekona. Wy nawet nie rozumiecie, że PZW jest stowarzyszeniem, a członkostwo jest dobrowolne. Sorry, ale poziom wiedzy macie żenujący. Egzamin na kartę wędkarską zdawaliście po znajomości. WSTYD!
Cytować
 
 
#16 2013-12-14 10:51
Kolego wędkarz a czytałeś ze zrozumieniem w/w ustawy i rozporządzenia? Kolega joźin ma rację. dodam tylko że to Twoje śmieszne stowarzyszenie z..dziei łamie nawet Konstytucji Rp. (dot. nierównego traktowania obywateli)

No ale Ciebie to nie przekona bo pewnie siedzisz w zarządzie Leszna i bierzesz ciepłą kasę więc to co napisałem nie jest Ci na rączkę. Pozdrawiam.
Cytować
 
 
#17 2013-12-14 12:40
to podaj przepisy, ktore nakazuja płacic za łowienie np. na zbiorniku rydzyna ..
Cytować
 
 
#18 2013-12-15 12:50
Cytuję joźin:
to podaj przepisy, ktore nakazuja płacic za łowienie np. na zbiorniku rydzyna ..

Przecież zbiornik Rydzyna nie jest wodą PZW więc to zrozumiałe że obejmują go inne pozwolenia na wędkowanie, wszystko w temacie. A poza tym są tam ryby?? Przecież nie słyszałem aby ktoś ten zbiornik zarybiał
Cytować
 
 
#19 2014-02-03 00:38
Kol wędkarzu.Zasady wedkowania w RP regulują :m innymi Ustawa o rybactwie śródlądowym,Prawo wodne,rozporządzenie Min.Roln w sprawie wymiarów i okresów ochronnych . Konstytucja RP.Konstytucja mówi o dostepie i korzystaniu z wód i równości wobec prawa.Poczytajcie koledzy"Rybanaga blogspot com" "Wrota okoliczności wedkarskich"(prawo prawnie).Pzw nigdy nie przestrzegało prawa i zmuszało wedkarzy do opłat za wędkowanie na nie swoich wodach.Wiedzy nigdy za wiele.Pozdrawiam dobranoc.
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama
puppies-marine